Nowy szablon

 

Nowy szablon

Zmiana wyglądu bloga

Dzisiaj zmieniłam wygląd bloga na bardziej „profesjonalny”. Jestem zachwycona i cała w skowronkach :D Wszystko dzięki Karolinie ze strony www.karografia.pl Dziękuję za piękny motyw. Wam też polecam skorzystanie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. Dostępne są zarówno płatne, jak i bezpłatne szablony. Ceny są bardzo zróżnicowane. Ja skorzystałam z bezpłatnego szablonu BELLA. Od razu podbił moje serce. A Wy co o nim myślicie?

Blogger

Dzięki Karolinie chyba polubię Bloggera. Do tej pory szablony wydawały mi się mało interesujące, wręcz brzydkie, a jak patrzę na stronę www.karografia.pl, widzę takie piękne strony, że nie mogę wyjść z podziwu. Dla mnie to ważne, żeby mój blog był estetyczny. Oczywiście musi być funkcjonalny, ale też ładny. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba i będziecie często zaglądać.

Komentarze

  1. Przychodzę z rewizytą i o nowym szablonie nic nie napiszę, bo nie mam porównania, ale trochę poczytałam i napiszę, że już Cię lubię, bo jesteś szczera i prawdziwa. I to mi się ogromnie podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać zmianę, ja też mam szablon od Karoliny, kobieta - magik mówię Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie za nudno. Potrzebne kolory impreza alkohol. Ups zagalopowałem się. Trocha żywszych kolorów jak dla mnie. Takie neonowe. 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi