Miya Krem do twarzy

 

 

Miya Krem do twarzy
Miya Krem do twarzy

To już drugi krem MIYA, którego używam w ostatnich tygodniach. Krem MIYA I’m Coconuts pasuje mi zdecydowanie bardziej niż MIYA I Love Me. Ten drugi z uwagi na skład zdecydowałam, że wyrzucę. 

 

Kupiłam ten krem w drogerii Rossmann w cenie ok. 20 zł. Myślę, że nie jest trudno z jego dostępnością. Przeważnie kiedy jestem w Rossmannie, widzę ten krem w ofercie.

Opis od producenta: 

Doskonale pielęgnuje Twoją skórę, aby pomóc zachować jej młody wygląd. Intensywnie nawilża. Regeneruje i koi. Poprawia elastyczność. Zawiera cenne olejki i składniki roślinne o wszechstronnym działaniu upiększającym, odpowiednie do pielęgnacji skóry twarzy, szyi, dekoltu, a nawet całego ciała. Do każdego typu skóry, na dzień i na noc. Dzięki kremowej, lekkiej formule, dobrze i szybko się wchłania ( z tym się nie zgadzam). Nie pozostawia tłustego filmu. Doskonale sprawdza się pod makijaż.

Skład: 

Aqua (Water)*, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Glycerin*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate*, Glyceryl Stearate SE*, Cetearyl Alcohol*, Phenoxyethanol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum*, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate*, Alkohol*, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamalaldehyde.

 

Miya Krem do twarzy
Krem Miya I'm Coconuts

 

Moja opinia na temat kremu Miya I'm Coconuts

Tak jak poprzedni opisywany przeze mnie krem, ten także dostępny jest w 75 ml tubce, tylko że koloru zielonego. Tubka jest bardzo poręczna i wygodna w użyciu. Łatwo się otwiera.

Ten krem wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Ma bardzo ładny, kokosowy zapach. Minusem jest to, że po nałożeniu dość długo trzeba czekać, żeby się wchłonął. U mnie to ok. 5 wmasowywania od chwili nałożenia na twarz. Krem ma gęstą konsystencję, na dzień może być dla niektórych osób za ciężki.

Producent zaleca stosowanie go na całym ciele, ale mi jest go szkoda na inne części niż twarz J Co prawda po nałożeniu na nos trochę zapycha mi pory, ale dla mnie to nie problem. Mam cerę mieszaną i co jest za tłuste na nos, daję na poliki J Po wchłonięciu kremu moje policzki są aksamitne w dotyku. Na pewno kupię kolejną tubkę.

Komentarze

  1. To jak będziesz kupować kolejną tubkę to kup 2. Jedną i dla mnie poproszę. 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kokosowe kosmetyki :) szkoda, że krem się długo wchłania :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co piszesz, to mi by chyba nie odpowiadał... Zapycha pory i długo się wchłania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalni kokos lubię i jego zapach też, ale nie będę tu częstym gościem, bo generalnie mało używam kosmetyków, zresztą mój blog jest typowo rękodzielniczy, ale rozumiem też , że może być inny !!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi