Moje torby

Tym razem będzie mało tekstu, a więcej zdjęć. Pokażę Wam moje torby ozdobione serwetkami szydełkowymi. Torby kupiłam w internecie, doszyłam ( z pomocą bo nie umiem szyć :)) do nich podszewki i serwetki własnej roboty.









Kiedyś próbowałam zarabiać na szydełkowaniu, ale nie wyszło. Bardzo lubiłam robótki ręczne. Spędzałam na tym większość wolnego czasu. Po jakimś czasie miałam tyle robótek, że nie wiedziałam gdzie je trzymać. W końcu wszystko oddałam, gazety z wzorami wyrzuciłam. Teraz trochę tego żałuję :(

A Wy lubicie szydełkować, albo ozdabiać mieszkanie robótkami szydełkowymi?

Komentarze

  1. Piękne torby wyszły. Ładnie współgrają wszystkie elementy- torby na zewnątrz z podszewkami i serwetkami. Zachwyciła mnie szczególnie druga i ostatnia.

    Szydełkowanie zawsze mnie uspokajało. Również przeglądanie czasopism z wzorami działa na mnie relaksująco.
    Masz zmysł estetyczny, więc powinnaś dalej tworzyć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, torby z serwetkami oryginalnie się prezentują :).

    Że też Ci się chciało ręcznie wszywać podszewki ;).

    Nie potrafię szydełkować i bardzo nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Przepiękne są te torby :) Naprawdę zachwycające :) Ja niestety nie umiem szydełkować, ale moja koleżanka z pracy bardzo to lubi i na szydełku tworzy prawdziwe cuda :) Ja, chętnie oglądam, podziwiam, zawsze zachwycały mnie robótki ręczne ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ciekawie i oryginalne torby! Szydełkować nie potrafię. Uczę się szycia, ale już nie mam złudzeń - zarabiać na tym nie będę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudno jest zarabiać na rękodziele. Nie wiem czy szycie można pod to podpiąć, ale rozumiem Cię i wiem co czujesz.

      Usuń
  5. O kurczę, masz fantazję! Wszystkie są fajne, ale trzecia... wyjątkowa, co za oryginalność i pazur :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful bags. I really like them. I like the originality

    OdpowiedzUsuń
  7. Te torby są przecudne. Bardzo ładna każda i ciężko wybrać faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi