Szpital psychiatryczny

 

INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII WARSZAWA

Pamiętacie jak pisałam tutaj, że staram się o przyjęcie do szpitala psychiatrycznego? Chociaż w kilku miejscach nie zostałam przyjęta, nie poddałam się. Dalej próbowałam. I w końcu udało się :D Zostałam przyjęta do Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie na oddział leczenia nerwic.

Będę tak ok trzech miesięcy. Nie wiem jak to będzie wyglądało. Nie wiem czy będę mogła wychodzić do domu na weekendy. Mam nadzieję, że tak.

PSYCHOTERAPIA

Do szpitala idę głównie po to, żeby skorzystać z terapii. Leczenie mam już ułożone, więc raczej nie będzie trzeba wprowadzać zmian Na pewno będzie tam terapia grupowa, a czy będzie indywidualna - nie wiem. Moim celem jest skorzystać z terapii jak tylko się da, żeby później móc odstawić chociaż część leków. Mam też nadzieję, że poznam tam ciekawe osoby, z którymi będę utrzymywała kontakt także po wyjściu ze szpitala. Trochę się obawiam terapii grupowej. Nie będzie to nowa grupa, która dopiero co została utworzona. Dołączę do już istniejącej grupy. No ale jakoś sobie poradzę :) Wiem po co tam idę, co chcę osiągnąć i to motywuje mnie do pracy nad sobą.


 

 


 

BLOG

Nie mam smartphona, tylko starodawny telefon komórkowy. Nie mam możliwości korzystania z internetu w telefonie. Jeśli nie będę mogła wychodzić na weekendy do domu, nie będę mogła pisać postów. Mam nadzieję, że w takiej sytuacji cierpliwie na mnie zaczekacie :)

 Grafiki pochodzą ze strony Freepik.

Komentarze

  1. Powodzenia Agusiu. Niech terapia spełni Twoje oczekiwania.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że terapia pójdzie zgodnie w planem i poczujesz się lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko mam nadzieję, że uda Ci się na terapii wypracować wszystko co sobie założyłaś.
    Powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz w jakim nurcie będzie terapia? Dobrze że masz okazje skorzystać z tej formy pomocy, słyszałam że grupowa jest cieższa ale bardziej efektywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terapia będzie prowadzona w nurcie integracyjnym. Też tak słyszałam, ale nie za bardzo wiem dlaczego jest cięższa.

      Usuń
  5. Z całego serca życzę powodzenia. Oby terapia pomogła Ci tak, jak potrzebujesz i oczekujesz. Na pewno będzie dobrze.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia, zdrowie naważniejsze, blog może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak będę miała czas, żeby tu zaglądać. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Wow pierwszy raz widzę taki blog. To powodzenia w leczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia. Oczywiście, że na Ciebie cierpliwie zaczekamy, przynajmniej ja tak zrobię :) Teraz Ty i Twoje dobro jest najważniejsze, więc trzymam kciuki za Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na razie muszę cierpliwie czekać bo mam o tydzień przełożone przyjęcie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi