Podsumowanie sierpnia

 Czas na podsumowanie sierpnia. 

KOSMETYKI

W sierpniu o dziwo kupiłam mało kosmetyków, a właściwie tylko jeden - szampon Dermena na wzmocnienie włosów. Ostatnio znowu włosy zaczęły mi mocno wypadać :/ Nie wiem dlaczego, ale kiedy mam długie włosy, od razu mocniej mi wypadają. Wtedy w ruch muszą pójść nożyczki i jest lepiej, ale i tak co ma wypaść to wypadnie. Też tak macie? 

Inna sprawa, że jakiś czas temu użyłam maski do włosów, po której od razy wypadło mi całe pasmo włosów. Może to ciąg dalszy? Wpis na ten temat tutaj.

W lipcu zapomniałam Wam pokazać kremy, które kupiłam, więc wrzucam je teraz.

 

Kosmetyki

Są to dwa kremy nawilżające i jeden matujący.

FILMY 

W sierpniu obejrzałam kilka filmów. Dwa z nich już zrecenzowałam tutaj. Kolejny film to "Kaskader". Jest to film dokumentalny. Jak sama nazwa mówi, opowiada o zawodowym kaskaderze, który szykuje się do bardzo niebezpiecznego wyczynu. Nie umieściłam na blogu recenzji tego filmu bo dla mnie nie był jakoś specjalnie ciekawy. Może być i tyle.

Filmy

KSIĄŻKI

W sierpniu przeczytałam książkę "Bez taryfy ulgowej", którą napisał Grzegorz Kaliciak. Więcej o niej nie napiszę bo niedługo na blogu pojawi się recenzja :)

Książki

Poza tym dostałam od Wydawnictwa Czarne książkę do recenzji . Jest to książka "Los Angeles. Miasto - państwo w siedmiu lekcjach".


Zgłosiłam się także do napisania recenzji dwóch innych książek. Oto one:



Czekam na odpowiedź od wydawnictw. 

PODRÓŻE

W sierpniu zwiedziłam Zamość i odrobinkę Lublin. Na razie na blogu pojawiły się tylko posty z tamtejszych restauracji. Link tutajtutaj Niedługo umieszczę tu też zdjęcia i opis wycieczki do tych miast. 

Zrobię Wam smaka i wrzucę wstępnie po jednym zdjęciu z wycieczki do Lublina i Zamościa. A co tam... :D

Lublin

Zamość 

 I to by było na tyle. A jak Wam minął sierpień?


Komentarze

  1. Fajne jest takie podsumowanie :).

    Ja w sierpniu dużo pracowałam, bo odeszła jedna osoba ale na przyjemności w formie haftowania, czytania i oglądania filmów znalazłam czas :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że znalazłaś czas na relaks. To bardzo ważne :)

      Usuń
  2. U mnie sierpie był w miarę spokojny, podróżowałam troszkę w lipcu. Szampon znam doskonale, choć w moim przypadku nie było jakiegoś spektakularnego efektu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamość chciałabym zwiedzić, gdybym miała możliwość. Wszyscy mówią, że ma urok i klimat :) Do Lublina mam ogromny sentyment, odkąd pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wszyscy mówią o Zamościu, dlatego bardzo chciałam tam pojechać. Cieszę się, że się na to zdecydowałam. Mam nadzieję, że będziesz miała okazję zwiedzić to miasto :)

      Usuń
  4. Fajne podsumowanie :) Nigdy nie byłam w Zamościu, mam zamiar kiedyś odwiedzić - bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi