Restauracja Bohema, ul. Stanisława Staszica 29, Zamość

Zastanawiałam się, czy recenzję tej restauracji napisać osobno, czy umieścić ją w opisie wycieczki do Zamościa, a to dlatego, że mam z niej tylko dwa zdjęcia. Można było jeść tylko na dworze, część w budynku była zamknięta. Mogłam zrobić zdjęcie stolików na zewnątrz, ale brakowało mi śmiałości. Podczas robienia takich zdjęć zastanawiam się, czy komuś nie przeszkadza, że go fotografuję. Wiem, że jest to dozwolone, ale mimo to mam opory. A co Wy o tym myślicie?

Restauracja znajduje się na Starym Mieście, przy ul.  Stanisława Staszica 29. Podczas wyjazdu zauważyłam, że jest to jeden z najbardziej obleganych lokali w tym miejscu. Chwilami trudno było o wolny stolik.

RESTAURACJA "BOHEMA" - JEDZENIE I OBSŁUGA

Ostatnio pisałam o restauracji "U szewca" i o tym, że jedzenie tam jest według mnie obłędne. Jak na moje kubki smakowe, jedzenie w restauracji "Bohema" jest jeszcze lepsze. Niestety jest tam ubogi wybór dań wegetariańskich, ale dobrze, że w ogóle jakieś są. Do wyboru są dwa dania. Obu próbowałam i jedno drugiemu nie równe.

Na początku zamówiłam kotleciki z ciecierzycy podawane z kaszą pęczak z sosem warzywnym, warzywami i surówką. Cena 24 zł

Bohema Zamość

Danie było wyśmienite. Jadłam je dwa razy i poleciłam koledze, z którym byłam w Zamościu. Jemu też bardzo smakowało. Na zdjęciu nie da się zobaczyć jak dokładnie danie wygląda, ale to tylko nauczyło mnie, żeby uważać jak robię zdjęcia i żeby robić ich więcej. Poprawię się :)

Bohema Zamość

A to są zapiekane warzywa. Cena 20 zł

Pierwszy raz jadłam rzodkiewkę na ciepło. Danie było dobre, ale nic specjalnego. Raczej drugi raz go nie zamówię.

Osoby z obsługi były bardzo ciepłe i życzliwe.

Serdecznie polecam Wam odwiedzenie tej restauracji i zamówienie wegetariańskich kotlecików :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi