Paczka z apteki

 


Pamiętacie jak pisałam o niespodziewanej paczce z apteki.? Jeśli nie czytaliście tego posta, znajdziecie go tutaj. Dzisiaj chcę Wam pokazać co znalazłam w owej przesyłce. 

Znajdowały się tam głównie kosmetyki, ale nie tylko. 






Dostałam sporo próbek szamponów i kremów. Większość po kilka sztuk. Były tam też próbki perfum i kremu na pękające pięty, ale już je oddałam. Zapomniałam zrobić zdjęcia :/


Poza tym dostałam serum pod oczy oraz krem Miraculum. Krem też oddałam zanim zrobiłam zdjęcia:/ 

No ale wróćmy do serum. Jak pisze producent, kosmetyk jest:

  1. Wyprodukowany w Polsce
  2. Odpowiedni dla każdego typu cery, również wrażliwej
  3. Przyjazny dla wegan
  4. Przyjazny dla planety

W 98% zawiera  składniki naturalne.  

SKŁAD: AQUA, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, GLYCERIN, POLYGLYCERYL-2 STEARATE, PROPANEDIOL, GLYCERYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, STEARYL ALCOHOL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, CHENOPODIUM QUINOA SEED EXTRACT, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, COCOS NUCIFERA OIL, GARDENIA TAITENSIS FLOWER EXTRACT, CHLORELLA VULGARIS EXTRACT, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYALURONATE, SODIUM ACETYLATED HYALURONATE, HYDROLYZED SODIUM HYALURONATE, PENTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHEROL, BETA-SITOSTEROL, SQUALENE, SODIUM PCA, MAGNESIUM PCA, ZINC PCA, MANGANESE PCA, PARFUM, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, CI 42090

 

Kolejna niespodzianka to lizaki na dolegliwości lokomocyjne :D Mój partner ma chorobę lokomocyjną. Ciekawe czy mu pomoże. Tylko nie wiem kiedy będziemy gdzieś jechać, raczej nieprędko :)

SKŁAD: Izomalt; regulator kwasowości: kwas cytrynowy; aromat; kwas L-askorbinowy (witamina C); zagęszczony sok morelowy; ekstrakt z kłącza imbiru DER 4:1 (Zingiber officinale Rosc.); ekstrakt z liści mięty pieprzowej DER 4:1 (Mentha piperita L); barwnik: ekstrakt z papryki.



 

Kolejna niespodzianka to ciemne morele. 



Dostałam też cynk w tabletkach. Niestety nie będzie z niego pożytku. Ma datę ważności do lutego br.




Teraz kolej na cytrulinę. Cytrulina to jeden z występujących w organizmie aminokwasów. Spożywanie tego suplementu pomaga szybciej zregenerować się po wysiłku oraz chroni mięśnie przed zmęczeniem. 

SKŁAD: Woda, jabłczan L-cytruliny, sok jabłkowy z koncentratu soku jabłkowego 20%, aromat, substancje konserwujące: sorbinian potasu, benzoesan sodu; substancje słodzące: sukraloza, acesulfam K.



 No i na koniec świnka skarbonka :D Czyż nie jest słodka?

 

 

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi