Rekompensata

 

Lubicie słuchać muzyki? Jakiej? 

Muzyka klasyczna

Ja bardzo lubię słuchać chórów, opery, muzyki klasycznej. Chór i opera najlepiej w wykonaniu męskim :)

 

Muzyka klasyczna

 Uwielbiam też dźwięk saksofonu. 

 

Muezin

Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o śpiewie, za pomocą którego muezin pięć razy dziennie wzywa wiernych do modlitwy. 

muzyka włoska

Poza tym kocham muzykę w języku włoskim. Nie znam wielu włoskich wykonawców, a też nie wszystkich, których znam słucham. Najbardziej lubię zespół Il Volo i Andrea Bocelli. No właśnie.... Niedawno dowiedziałam się, że mój ukochany zespół przyjeżdża do Polski. Oczywiście bardzo chciałam być na ich koncercie i posłuchać na żywo. Tylko że.... ceny biletów wprawiły mnie w osłupienie. 1 bilet kosztuje od 250 do 800 zł :o. Niestety nie mogę sobie pozwolić na wydanie takiej kwoty. Tym bardziej, że koncert odbędzie się w Krakowie, a ja mieszkam w Warszawie. Doszłaby cena za nocleg.

No nic, pogodziłam się z tym, że nie pójdę na ich koncert. Pomyślałam, że w zamian za to może znajdę coś innego, tańszego. Wtedy zobaczyłam, że Bocelli też w tym roku będzie w Polsce. Bilety są w takiej samej cenie :/ 

Podzielę się z Wami moimi ulubionymi włoskimi utworami:



A tutaj wersja instrumentalna (saksofon i skrzypce) piosenki "Vivo per lei:

 Jeśli jesteśmy przy muzyce instrumentalnej, podzielę się jeszcze tą perełką:



Postanowiłam wynagrodzić sobie "stratę" :) Od dawna chciałam pójść do filharmonii, ale ceny biletów mnie odstraszały. Zmotywowana do sprawienia sobie niespodzianki, zaczęłam sprawdzać repertuar. Znalazłam występ chóru, który przecież tak uwielbiam. I wiecie co? Za 2 bilety zapłaciłam 75 zł. Byłam pewna, że za jeden zapłacę co najmniej tyle.

I takim to sposobem kupiłam bilety i z niecierpliwością czekam na występ 6 maja :D. 

A Wy często robicie samym sobie prezenty?

P.s Nie pokazałam Wam wszystkich utworów, których uwielbiam słuchać. Pomyślałam, że to by było za dużo jak na jeden raz. Niebawem część 2 :)

Komentarze

  1. Bardzo lubię muzykę klasyczną, a z filharmonii mogłabym nie wychodzić :) Jeśli chodzi o inny rodzaj muzyki, to uwielbiam zespół Enigma i ich utwory. Za to opera, to zupełnie coś nie dla mnie... tak jak operetka. Niestety, ceny biletów są bardzo drogie - taka rzeczywistość. Na ostatni występ Enigmy w Polsce też się wykosztowałam, ale muszę być zawsze na ich koncercie, kiedy tylko są w naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham muzykę całym sercem i chyba na moim blogu to widać :) Tutaj nie będę zbyt wiele mówić, bo ja muzykę czuję, a wtedy słowa są zbędne. Życzę pięknych przeżyć w maju!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię mocny rock dla odmóżdżenia:) klasyki rzadko słucham

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi