Dezodorant w kremie Mydlarnia Cztery Szpaki

                                         Dezodorant w kremie Mydlarnia Cztery Szpaki

 

KŁOPOTLIWE POCENIE

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić problemem, który po wielu latach udało mi się rozwiązać, a to wszystko dzięki jednemu produktowi. Przez wiele lat (od czasów szkolnych) bardzo intensywnie i „pachnąco” się pociłam. Żadne antyperspiranty nie pomagały.

Musiałam nosić ze sobą kilka zapasowych bluzek i kilka razy dziennie myć się i przebierać. Wyobraźcie sobie jakie to było kłopotliwe. Robiłam to nawet w pracy. Po przyjściu do pracy obowiązkowo mycie i zmiana bluzki, po przyjściu do domu to samo, a jeszcze w międzyczasie ok. 2 razy w pracy. Zimą wcale nie było lepiej. To nie temperatura wpływała na moją potliwość. Właściwie nie wiem, co na to wpływało. Może leki?

Jak już pisałam, antyperspiranty nie pomagały, tylko niszczyły ubrania. Kilka lat temu przestałam ich używać, żeby chociaż ubrania pozostały w nienagannym stanie. Ale problem pozostał. Dalej pociłam się bardzo mocno i musiałam często się myć. Chciałam znaleźć na to sposób, ale nie miałam już pomysłów. Ktoś mi podpowiedział, żeby smarować pachy sodą oczyszczoną, albo ałunem. Ani jedno, ani drugie nie pomogło.

DEZODORANT W KREMIE MYDLARNIA CZTERY SZPAKI

W końcu znalazłam w Internecie dezodorant w kremie firmy Cztery Szpaki. Nie wierzyłam, że mi pomoże,  poza tym cena była odpychająca.  Teraz  bardzo  się cieszę, że spróbowałam. Mój problem z potliwością zniknął. Fakt, że muszę używać sporych ilości dezodorantu. Kiedy nakładałam go tylko trochę, nie pomagał, ale najważniejsze jest to, że już nie wstydzę się chodzić na spotkania. Nie myślę ciągle, czy tam gdzie pójdę, będzie na pewno gdzie się umyć i przebrać. Wadą jeszcze jest to,że brudzi ubrania, ale na szczęście wymoczenie w wodzie z octem przed praniem pomaga. 

Skład: soda oczyszczona, masło shea, skrobia ziemniaczana, olej kokosowy, olej z wiesiołka, maranta trzcinowa, ziemia okrzemkowa, gliceryna roślinna, glinka biała, witamina E

Cena: 45 zł za 60 ml

NIE OCENIAJMY

Chciałabym, żeby ludzie przestali oceniać takie osoby. To, że ktoś nieładnie pachnie nie oznacza, że się nie myje. Może bierze jakieś leki, może ma problem z hormonami, a może jeszcze co innego. Osobom, które mają problem z potliwością, szczerze polecam dezodorant Mydlarni Cztery Szpaki.

Komentarze

  1. Każdy ma inną fizjonomię. Ja kiedyś w ogóle nie musiałam używać dezodorantów, teraz różnie bywa.... a są osoby, które wystarczy, że pół godzinki spędzą w upale i pływają (nie zazdroszczę), a łatki niestety ludzie przypinać lubią...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi