Interstellar-muzyka

 

Oglądaliście film Interstellar? Co o nim myślicie? Nie podejmę się dzisiaj napisania recenzji, ale podzielę się z Wami nagraniami z muzyką do tego filmu.

Jeśli nie chce Wam się oglądać wszystkich filmików, obejrzyjcie koniecznie ostatni. Wymiata...

 

 


 



 






Jak już pisałam, najbardziej podoba mi się ostatnie wykonanie. Nie umiem tego dokładnie opisać, ale słuchając jak ten chłopak gra, czuję w środku silne poruszenie.

Nie wiem dlaczego, ale myślałam, że film Interstellar został nagrany jakieś 2-3 lata temu. Ależ byłam zdziwiona kiedy przeczytałam, że ten film pochodzi z 2014 roku...


Komentarze

  1. Muzyka piękna. I masz rację, że ostatnie wykonanie najbardziej wzruszające. Oczywiście, film oglądałam, chyba nawet 3 razy... bardzo, bardzo poruszająca produkcja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi