"Porażony życiem" Recenzja

 

Rafał Miszkiel

 RECENZJA

"Porażony życiem" to książka o mężczyźnie, którego życie w jednej chwili zamienia się w koszmar. Impreza u znajomych, za dużo alkoholu, kłótnia po której autor wspiął się na słup wysokiego napięcia. Później już tylko karetka, szpital i długotrwała rehabilitacja. Nie pomagało nastawienie personelu medycznego, który nie dawał nadziei na poprawę stanu zdrowia.
Autor musiał mieć niewyobrażalną siłę wewnętrzną, żeby wytrwać w tym wszystkim i uwierzyć, że może być lepiej.

Książka podzielona jest na 17 rozdziałów. Autor opisuje w niej dokładnie swoją historię. Dowiadujemy się jak doszło do wypadku, jak przebiegała rehabilitacja, z jakimi trudnościami musiał i musi się mierzyć Rafał Miszkiel. Poza tym autor udziela odpowiedzi na pytania:
Jak osoby, które jeżdżą na wózku inwalidzkim załatwiają swoje potrzeby fizjologiczne?
Czy uprawiają seks?
Czy osoba jeżdżąca na wózku może być samodzielna? Czy może mieszkać sama?
A co ze sportem? Jakie dyscypliny sportu może uprawiać?

MOJA OPINIA

Według mnie książka jest bardzo, bardzo ciekawa, ale ma jedną wadę. Autor pisze raz w czasie przeszłym, raz w teraźniejszym. Takie mieszanie czasów utrudniało mi zrozumienie treści. Mimo to naprawdę polecam tę książkę :)

Komentarze

  1. Jakis czas temu właśnie szukałam takich informacji o osobach niepełnosprawnych. Aż szkoda, że wcześniej nie trafiłam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Lifestyle Agi