Idą święta

 

Prezenty

Myślicie już o świętach? Kupujecie albo robicie prezenty dla bliskich? Co prawda został jeszcze miesiąc, ale ja już od jakiegoś czasu zastanawiam się czym obdarować ważne dla mnie osoby. Na razie jedyne działanie w tym temacie, które doprowadziłam do końca to kupienie prezentów dla siebie xD Może to dziwne, ale u mnie praktykowane. Mama co roku mówi, żebym sobie coś kupiła bo sama najlepiej wiem czego potrzebuję. Tym razem wyprzedziłam Mikołaja. Poinformowałam mamę, że zamówiłam sobie książki, a okazało się, że mama chciała mi zamówić bon do Empiku. Na szczęście nie zdążyła… Następnym razem zapytam zanim sama sobie zrobię prezent.

Książki od Mikołaja 

Podzielę się z Wami tytułami książek, które kupiłam. Oczywiście i niezmiennie jest to literatura faktu. Tym razem wybrałam sklep z książkami używanymi. Cena jest o wiele niższa, a  na stronie przeważnie widniały informacje, że książki są w dobrym stanie, albo jak nowe.

Za długo trwałoby wypisywanie wszystkich tytułów. Pójdę prostszą drogą i wkleję zrzuty ekranu J Wybaczcie jakość.




Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę, dotknę i wstępnie przejrzę te książki. Na pewno minie duuużo czasu zanim je wszystkie przeczytam, dlatego na początku zrobię to chociaż pobieżnie.

Święta od drugiej strony

Myślę już o świętach także od innej strony. Nadal działam w branży „druk na żądanie”. Teraz zajęłam się wzorami świątecznymi. Oczywiście dominują Mikołaje, bałwanki i śnieżynki. Chociaż ogromną większość pracy wykonuje za mnie sztuczna inteligencja, sprawia mi to wielką frajdę. Jeśli mieszkacie za granicą, zapraszam Was na stronę swojego sklepu na Zazzle. Poniżej wklejam kolaż ze zdjęciami produktów z tej strony.


Napisałam o mieszkaniu za granicą bo firma ma siedzibę w USA i niestety ceny produktów i wysyłki są wysokie. Sama chciałam podarować przyjacielowi kubek z Zazzle, ale niestety razem z dostawą kosztowałby ponad 100 zł.

Chętnie dowiem się co myślicie o tych grafikach i produktach :)

Komentarze

Copyright © Lifestyle Agi