Zdrowie

 

 Ostatnio mniej pisałam

Ostatnio mniej się udzielam na blogu między innymi dlatego, że nie za dobrze się czuję. Ataki padaczki i rzekomopadaczkowe są częstsze. Chwilami sobie z tym nie radzę. Byłam nawet w Ośrodku Interwencji Kryzysowej na dwóch spotkaniach. Pani psycholog powiedziała, że jedyne co może zrobić to przeprowadzać ze mną sesje relaksacyjne, żebym się uspokoiła, ale wskazana jest psychoterapia. Na psychoterapię cierpliwie czekam już 1,5 roku. Jestem 133 w kolejce.


 

Lek na nerwicę

Obawiam się, że będę musiała wrócić do leku, który niedawno odstawiłam. Byłam w szpitalu prawie 6 m-cy i stopniowo zmniejszano mi dawkę leku na nerwicę, aż w końcu jeden odstawiłam, a zostałam tylko na jednym. Niestety obecny stan zdrowia nie jest dla mnie satysfakcjonujący. Bardzo nie chcę wracać do tego leku, ale wolę już to niż ciągłe ataki.

Co robić w razie serii ataków?

Nie za bardzo też wiem co robić kiedy tak źle się czuję. Nie mam ataków z utratą świadomości ani przytomności. Nie wiem czy jechanie na sor jest uzasadnione. Kiedyś jeździłam i słyszałam różne informacje. Niektórzy mówili, że niepotrzebnie przyjechałam, inni, że dobrze zrobiłam przyjeżdżając. Jakieś 3 tygodnie temu dwa dni z rzędu miałam po co najmniej 30 ataków. Byłam wyczerpana. Przedwczoraj miałam ich chyba z kilkanaście.

Obiecuję, że postaram się więcej pisać, tylko niech moje zdrowie chociaż trochę się poprawi.

Komentarze

Copyright © Lifestyle Agi