Sztuczna inteligencja

 

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja

Jakie jest Wasze zdanie na temat sztucznej inteligencji? Korzystacie z niej na co dzień? Ja ostatnio dużo czasu poświęcam na generowanie grafik w Midjourney. Podobno jest to sposób na bardzo dobry zarobek. Uważam, że ma to sens. Wierzę, że mogę w ten sposób zacząć zarabiać i dzięki temu nie wracać do pracy na etacie. 

Jak wygląda taka praca?

W internecie jest sporo platform, na których można sprzedawać przeróżne przedmioty z grafikami. Nie trzeba zakładać firmy, nie trzeba nic płacić, nie trzeba tracić czasu na wysyłanie zamówienia do klienta. Wszystko robią osoby obsługujące stronę. Ja tylko generuję grafikę i dodaję ją do swojego "sklepu". 

Zobaczcie jakie piękne grafiki wygenerowała mi sztuczna inteligencja. To są kafelki z już nałożoną grafiką:




Gdzie sprzedawać?

Najpopularniejsze miejsca do sprzedaży produktów z grafikami to: Amazom Merch on Demand, Amazon KDP i Redbubble. Poza tym są też takie strony jak: Society6, Zazzle, Teepublic. Pewnie jest ich o wiele więcej, ale ja na razie skupiam się na tych. W takich miejscach można sprzedawać naprawdę bardzo dużo rzeczy. Grafiki są dodawane na ubrania, narzuty, ręczniki, kubki, naklejki, magnesy, maty do jogi i wiele, wiele innych rzeczy.

Redbubble

Miałam swoje konto na Redbubble, dodałam już ponad 300 grafik. Niestety konto zostało zawieszone :( Nie wiem dlaczego. Przestrzegałam zasad zawartych w regulaminie. Napisałam do nich odwołanie. Czekam na odpowiedź. Niestety w regulaminie jest napisane, że odpisują tylko jeśli przywrócą moje konto, jeśli odwołanie jest według nich nieuzasadnione, nie muszą się odzywać. Nie mają nawet obowiązku poinformowania mnie o przyczynie zawieszenia konta.

Wiele innych osób pisze o podobnej sytuacji. Im też zawieszono konta nie wiadomo dlaczego. Właśnie dlatego nie polecam Redbubble.

Amazon Print on Demand

Wiele osób uważa, że ta platforma jest najlepsza i stawia sobie za cel sprzedawanie właśnie tam. Trudno mi powiedzieć coś na ten temat bo jeszcze się tam nie dostałam. Na większości stron można publikować swoje projekty od razu po rejestracji. Tutaj trzeba czekać na zaakceptowanie podania. Niektórzy składają podanie ponad 20 razy i dalej się nie dostają. Innym się udaje. Ja na razie składałam po danie raz. Na pewno jeszcze spróbuję, ale chwilowo skupiłam się na innych stronach.

Amazon KDP

Tutaj założyłam konto, ale jeszcze nie próbowałam nic wstawiać. Amazon KDP specjalizuje się w sprzedaży zeszytów, dzienników, łamigłówek, kolorowanek, książek itp. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się to skomplikowane, dlatego odkładam w czasie publikowanie na tej stronie. Może jednak się mylę :)

 

A Wy sprzedajecie swoje prace na którejś z powyższych stron?


Komentarze

Copyright © Lifestyle Agi